ZWROT zamówionego towaru
- MASZ AŻ 30 DNI NA ZWROT NIEUŻYWANEGO TOWARU BEZ PODANIA PRZYCZYNY.
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed upływem ww. terminu. - W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, konsument jest obowiązany odesłać towar niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument powinien zwrócić towar w takim składzie ilościowym i jakościowym, z zastrzeżeniem zdania pierwszego, jaki otrzymał od sprzedającego. W szczególności powinien dołączyć wszelkie otrzymane wraz z towarem części, akcesoria, instrukcje, warunki użytkowania, itp. dokumenty, a także oryginalne opakowanie również wtedy, gdy zostało usunięte w ramach wykonywania zwykłego zarządu rzeczą sprzedaną.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru zwrot nie zostanie uznany.
- Zwrot zapłaconej przez konsumenta kwoty zostanie dokonany przelewem na wskazany przez niego konto bankowe w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez Sklep pisemnego oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
- Koszt odesłania towaru od konsumenta do Sklepu nie podlega zwrotowi.
- Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem.
Jak skorzystać z darmowego zwrotu w Paczkomat® InPost?
1. Na stronie www.szybkiezwroty.pl
wybierz sklep internetowy Soczewkowo
2. Wypełnij formularz
zwrotu na stronie
3. Poczekaj na potwierdzenie
ze strony sklepu
4. Odbierz kod nadania SMS/EMAIL
dzięki któremu nadasz paczkę w paczkomacie
5. Przygotuj paczkę do wysyłki
na kartonie umieść kod nadania
6. Nadaj paczkę w paczkomacie
podaj otrzymany wcześniej kod
POBIERZ I WYDRUKUJ FORMULARZ ZWROTU
(formularz otrzymałeś również wydrukowany w przesyłce z zakupiony produktem)
REKLAMACJE zamówionego towaru
- NA WSZYSTKIE PRODUKTY OTRZYMUJESZ ROCZNĄ GWARANCJĘ. NIE MUSISZ MIEĆ PARAGONU.
Wszystkie nasze produkty objęte są roczną gwarancją. W przypadku stwierdzenia wady prosimy o przesłanie produktu wraz z paragonem (nie jest on jednak konieczny) oraz formularza reklamacyjnego listem poleconym na adres Spółki wraz z opisem wady zawierającym numer zamówienia. Prosimy również o podanie adresu, na który mamy odesłać towar. - Reklamacje są rozpatrywane wyłącznie w przypadku, gdy przesłane produkty można poddać ekspertyzie.
Warunkiem przyjęcia soczewek do ekspertyzy jest ich zabezpieczenie przed wyschnięciem. Soczewki powinny być przesłane zanurzone w płynie w pojemniku na soczewki w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w trakcie przesyłki. - W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji produkty zostaną przesłane do Klienta wyłącznie na jego życzenie.
- Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 (czternaście) dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.
- Reklamowane produkty należy przesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres siedziby Spółki, tj.
Avenir Medical Poland Sp. z o.o.,
ul. Kościuszki 40,
55-011 Siechnice